مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 05:302021-09-25اجتماعي

سال تحصیلی در 350 مدرسه استان سمنان به صورت حضوری آغاز شد


مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: در 350 مدرسه، 17 هزار و 500 دانش آموز که عمدتاً در مناطق روستایی و عشایری است، تعلیم به صورت حضوری آغاز شده است.

- ، محمد دستورانی صبح شنبه در مراسم آغازین روز سال تحصیلی جدید در استان سمنان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و دیگر مسئولان به میزبانی دبیرستان دخترانه شاهد سمنان با بیان اینکه امروز با همکاری همگان، یک سوم مدارس ما به صورت حضوری در مدار تعلیم و تربیت قرار گرفتند، ابراز کرد: در 350 مدرسه، 17 هزار و 500 دانش آموز که عمدتاً در مناطق روستایی و عشایری است، تعلیم به صورت حضوری در مدار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در نیمه دوم مهرماه، مدارس با جمعیت 150 نفر و به صورت گروه بندی و با رعایت پروتکل ها به مدار تعلیم حضوری اضافه می شوند، افزود: در پایان آبان ماه و با توجه به سرعت واکسیناسیون، در مدارس پرجمعیت به صورت حضوری و گروه بندی، فرایند آمورش و تعلیم انجام می شود.

اینترنت شاد رایگان است مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه مدرسه تلویزیونی، شبکه شاد که به روز آوری، محتوا در آن بارگذاری و همچنین قابلیت های جدید نیز به آن اضافه شده است و بسته های آموزشی، در کنار روش حضوری آموزش در حال فعالیت خواهد بود، تاکید داشت: اینترنت شبکه شاد برای همگان رایگان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال تحصیلی در 350 مدرسه استان سمنان به صورت حضوری آغاز شد

سال تحصیلی در 350 مدرسه استان سمنان به صورت حضوری آغاز شد