مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 07:452021-09-25ورزشي

حمایت شورای شهر ارومیه از تیم داری در والیبال بانوان


رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهرداری ارومیه بر حمایت شورای اسلامی شهر از والیبال بخش بانوان تاکید کرد و گفت: استعدادهای والیبال ارومیه در حوزه بانوان نیز وجود دارد و باید از آن حمایت کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، گلشن نوروزی در نشستی که با رضایی مدیرعامل باشگاه، احمدزاده، قائم مقام باشگاه و بانوان والیبالیست ارومیه داشت، اظهار داشت: استعدادهای والیبال ارومیه در حوزه بانوان نیز وجود دارد و باید از آن حمایت کنیم.

وی با ابراز خرسندی از اینکه در جمع بانوان والیبالیست حضور دارد، خطاب به آنان بیان کرد: بانوان ارومیه جایگاه خود را با سخت کوشی در ارومیه نشان داده اند و شورای اسلامی شهر در بسترسازی و نیز ایجاد زیرساخت برای حوزه والیبال از آنان حمایت می کند.

رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهرداری ارومیه تاکید کرد: انتظار است باشگاه شهرداری ارومیه  از تیم داری بانوان والیبالیست حمایت کند و این حمایت تداوم یابد.

وی اظهار امیدواری کرد با تلاش و سخت کوشی بانوان بتوانیم به نتایج خوبی در والیبال برسیم تا انگیزه و گرایش دختران ارومیه به والیبال بیشتر از این شود.

تلاش می کنیم تیم بانوان شهرداری  را در دسته یک تشکیل دهیم مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه در این نشست، با اشاره به طرح است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت شورای شهر ارومیه از تیم داری در والیبال بانوان

حمایت شورای شهر ارومیه از تیم داری در والیبال بانوان