مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 08:252021-09-25سياسي

فضای مجازی جولانگاه دشمن علیه خانواده نباشد


فرمانده سپاه قدس گیلان، با بیان اینکه نباید اجازه دهیم فضای مجازی جولانگاه و محل تاخت و تاز دشمن شود، گفت: دشمن با استفاده از فضای مجازی و سلاح اصلی خود که اینترنت و فضای مجازی است زن و خانواده و کانون خانواده را هدف قرار داده است.

- ایسنا/گیلان فرمانده سپاه قدس گیلان، با بیان اینکه نباید اجازه دهیم فضای مجازی جولانگاه و محل تاخت و تاز دشمن شود، گفت: دشمن با استفاده از فضای مجازی و سلاح اصلی خود که اینترنت و فضای مجازی است زن و خانواده و کانون خانواده را هدف قرار داده است.

سردار محمد عبدالله پور در حاشیه افتتاح 550 پایگاه مقاومت بسیج در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه دشمن با استفاده از فضای مجازی و سلاح اصلی خود که اینترنت و فضای مجازی است زن و خانواده و کانون خانواده را هدف قرار داده، خطاب به بسیجیان گفت: باید نیازهای امروز خانواده را شناسایی و به اصلاح سبک زندگی کمک کرد، زیرا اگر سبک زندگی اصلاح نشود آسیب های زیادی خواهیم دید.

وی انقلاب اسلامی ایران را نقطه شروع انقلاب جهانی به رهبری امام زمان(عج) دانست و افزود: همه ما نسبت به انقلاب و حفظ دستاوردهای آن وظیفه داریم و سپاه نیز در این بین خود را مخاطب ولایت فقیه و تابع محض آن می داند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای مجازی جولانگاه دشمن علیه خانواده نباشد

فضای مجازی جولانگاه دشمن علیه خانواده نباشد