مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 08:552021-09-25اقتصادي

تولید و توزیع سیمان در استان بوشهر رصد می شود


معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: تولید و توزیع سیمان در استان بوشهر رصد می شود.

- ، ابوالقاسم محمد زاده صبح شنبه در نشست با اعضای کارگروه رصد سیمان اظهار داشت: سه کارخانه مهم تولید سیمان در استان بوشهر فعال است و ظرفیت تولید آنها بیش از 10 هزار تن در روز است.

وی مهمترین مصرف کنندگان سیمان استان را طرح های بزرگ عمرانی، صنایع سیمان بر و عاملین فروش عنوان کرد و ادامه داد: در استان بوشهر بخش عمده مصرف کنندگان سیمان نسبت به دریافت کد بورسی اقدام کرده اند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر تصریح کرد: اغلب فعالان حوزه سیمان و کارخانجات تولید سیمان وارد بورس شده اند، کد بورسی دریافت کرده اند و عملاً تمام عرضه محصولات سیمان از طریق بورس انجام می شود.

وی با بیان اینکه کار تولید سیمان به صورت ویژه مورد توجه و رصد قرار می گیرد افزود: وزارت صمت با طرح های مختلف به دنبال ساماندهی و تنظیم شبکه های توزیع سیمان در کشور است.

محمدزاده از کاهش قیمت سیمان طی یک ماه گذشته خبر داد و اضافه کرد: شفافیت قیمت ها از طریق عرضه سیمان در بورس، عامل کاهش التهاب در بازار و زمینه ساز رضایت مندی مصرف کنندگان و تولیدکنندگان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید و توزیع سیمان در استان بوشهر رصد می شود

تولید و توزیع سیمان در استان بوشهر رصد می شود