مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 08:552021-09-25اجتماعي

اجرای لایحه رتبه بندی معلمان تسریع شود


استاندار فارس با بیان اینکه رشد و توسعه کشور به پرورش انسان های آگاه و برخوردار از مسئولیت بستگی دارد، خواستار تسریع در روند اجرایی لایحه رتبه بندی معلمان و حمایت از دانش آموزان مناطق محروم شد.

- ایسنا/فارس استاندار فارس با بیان اینکه رشد و توسعه کشور به پرورش انسان های آگاه و برخوردار از مسئولیت بستگی دارد، خواستار تسریع در روند اجرایی لایحه رتبه بندی معلمان و حمایت از دانش آموزان مناطق محروم شد.

عنایت الله رحیمی شنبه سوم مهرماه در آیین بازگشایی سال تحصیلی مدارس در دبیرستان شاهد 16 شیراز که همزمان با سراسر کشور و با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش برگزار شد.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: امروز این توفیق حاصل شد تا در جشن بازگشایی مدارس حضور پیدا کنیم و بتوانیم در خدمت دانش آموران در آموزشگاه ها و مدارس باشیم.

او با بیان اینکه آموزش و پرورش به عنوان یک نهاد اجتماعی وظیفه تعلیم و تربیت دانش آموزان را برعهده دارد، جامعه پذیری، قانون گرایی، خداباوری، اخلاق، نظم پذیری، انسجام و یگانگی اجتماعی را از کارکردهای این نهاد مهم دانست.

استاندار فارس با بیان اینکه شهدا در همین مدارس و به رهبری امام خمینی و با تاسی به امام حسین(ع) آموزش دیدند و افتخار آفرینی کردند، گفت: امید است که دانش آموزان امروز هم در زمینه اخلاق و ایثار و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای لایحه رتبه بندی معلمان تسریع شود

اجرای لایحه رتبه بندی معلمان تسریع شود