مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 10:552021-09-26سياسي

آغاز «روایت راهیان» در صحن حرم امام علی(ع)/ جای خالی زوار ایرانی


پنجمین همایش بین المللی تئاتر پیاده روی اربعین با عنوان «روایت راهیان» روز گذشته 4 مهرماه با حضور در حرم حضرت علی (ع) کار خود را آغاز کرد.

- پنجمین همایش بین المللی تئاتر پیاده روی اربعین با عنوان روایت راهیان روز گذشته 4 مهرماه با حضور در حرم حضرت علی (ع) کار خود را آغاز کرد.

کوروش زارعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری درباره اجرای همایش راهیان در صحن اصلی حرم امیرالمومنین علی (ع) به خبرنگار مهر گفت: پنجمین همایش بین المللی تئاتر پیاده روی اربعین با عنوان روایت راهیان در آستانه اربعین حسینی ماه صفر 1443 قمری روز گذشته کار خود را با اجرای سنج و دمام و اجرای سه گروه تعزیه خوانی آغاز کرد.

گروه سنج و دمام در چهارراه شارع الرسول اجرای خود را آغاز کرد و به همراه گروه های نمایشی به سوی درب اصلی باب القبله حرم حضرت علی (ع) حرکت کرد.

وی افزود: برای اولین بار است که طی پنج همایش گذشته، ما توفیق حضور و اجرا در صحن اصلی حرم امیرالمومنین علی (ع) را داشتیم و بسیار از این نیم نگاه حضرت به این رویداد مسروریم.

زارعی در مورد اجراهای روز اول همایش گفت: سه اجرای تعزیه به زبان عربی و یک اجرای تعزیه به زبان فارسی به همراه نقالی مرشد میرزاعلی برنامه های روز اول ما در این همایش بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز «روایت راهیان» در صحن حرم امام علی(ع)/ جای خالی زوار ایرانی

آغاز «روایت راهیان» در صحن حرم امام علی(ع)/ جای خالی زوار ایرانی