مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 12:202021-09-26اجتماعي

فداکاری «علی لندی» در کتاب های درسی ثبت شود


مدیرکل آموزش وپرورش چهارمحال و بختیاری «علی لندی» را الگویی برای نوجوانان و جوانان دانست و گفت: ایثارگری این دانش آموز شهید باید در کتاب مدارس ثبت شود.

- شهرکرد- مدیرکل آموزش وپرورش چهارمحال و بختیاری علی لندی را الگویی برای نوجوانان و جوانان دانست و گفت: ایثارگری این دانش آموز شهید باید در کتاب مدارس ثبت شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرحناز قائدامینی در مراسم یادبود نوجوان شهید علی لندی که ظهر یکشنبه در جمع دانش آموزان ناحیه دو شهرکرد برگزار شد با بیان اینکه برخی اوقات افراد برای نجات کسانی دل به آتش می زنند که آن ها را می شناسد و تعلقات قلبی دارند، اظهار کرد: اما دانش آموزی 15 ساله ناجی کسانی شد که نسبت به آن ها شناختی نداشت و این از ارزش بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه در کلاس درس بارها از حسین فهمیده ها سخن گفته شده است، عنوان کرد: علی لندی در پرتوی تعلیم معلمانی تربیت شده که درس ایثار و ازخودگذشتگی را در عمل آموزش دادند.

مدیرکل آموزش وپرورش چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه داستان ریز علی فداکار را در کتاب ها آوردیم تا دانش آموزان فداکاری و ازخودگذشتگی را بیاموزند، ادامه داد: امروز علی لندی تمام وجودش را به آتش زد تا با ایثارگری دیگران را نجات دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فداکاری «علی لندی» در کتاب های درسی ثبت شود

فداکاری «علی لندی» در کتاب های درسی ثبت شود