مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 14:202021-09-26سياسي

نقش مساجد در پیشگیری از وقوع جرم / احیای مساجد از ضروریات است


حجت الاسلام منتظری با اشاره به جایگاه مساجد و فعالیت های گسترده مسجد محور پیش از انقلاب، ضمن ابراز تأسف از کمرنگ شدن این جایگاه، خواستار احیای مساجد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی و حجت الاسلام سیدناصر میرمحمدیان مدیرعامل بنیاد هدایت با حجت الاسلام محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور دیدار و گفت وگو کردند.

حجت الاسلام منتظری در این دیدار اظهار داشت: آنچه که از حیات پیامبر (ص) و امیرمومنان (ع) به ما رسیده در دوران بسط ید و حاکمیت شأن محور مسجد بوده است؛ هرچند حکومت به این مقدار گسترده نبوده ولی مسجد اهمیت داشته است.

وی با بیان اینکه ما باید بین مسجد قبل از انقلاب و بعد از انقلاب تفاوت قائل شویم، گفت: پس از انقلاب تا چند سال درگیر جنگ بودیم و مسجد شرایط خود را داشت؛ اعزام و پشتیبانی از جبهه عمدتاً با محوریت مساجد صورت می گرفت.

دادستان کل کشور افزود: متأسفانه پس از دفاع مقدس مسجد و برنامه های آن در محاق قرار گرفت و فعالیت ها کاهش پیدا کرد؛ احیای مساجد یکی از ضروریات است.

حجت الاسلام منتظری خاطرنشان کرد: 90 درصد موفقیت مسجد مرهون عملکرد امام جماعت فعال است؛ امام جماعت هم باید توانمند بوده و هم ممحض در کار این کار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مساجد در پیشگیری از وقوع جرم / احیای مساجد از ضروریات است

نقش مساجد در پیشگیری از وقوع جرم / احیای مساجد از ضروریات است