مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 07:252021-09-27اجتماعي

بیش از 80 هزار ایرانی وارد عراق شده اند


رییس سازمان حج و زیارت در دیدار با سرکنسول ایران در کربلا گفت: بر اساس برآوردها بیش از 80 هزار زائر ایرانی برای شرکت در مراسم اربعین وارد خاک عراق شده اند.

- رییس سازمان حج و زیارت در دیدار با سرکنسول ایران در کربلا گفت: بر اساس برآوردها بیش از 80 هزار زائر ایرانی برای شرکت در مراسم اربعین وارد خاک عراق شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان حج و زیارت، علی رضا رشیدیان اظهار کرد: تا روز سه شنبه (ششم مهرماه) اوج ورود زائران به کشور عراق است و پس از آن شاهد روند بازگشت این زائران خواهیم بود.

او در ادامه گفت: امسال دولت عراق موضوع تعداد پذیرش زائران را بسیار دیر اعلام کرد و حتی بعد از اعلام سهمیه نیز روند صدور ویزا با تأخیر آغاز شد و به دلیل همین محدودیت زمانی، اقداماتی اعم از پیگیری ها، هماهنگی ها و برنامه ریزی های مربوط به ثبت نام و اعزام زائران اربعین با فشردگی بسیار انجام شد.

رییس سازمان حج و زیارت همچنین به تأخیر در هماهنگی ها و اعزام کامیون های مربوط به موکب ها اشاره کرد و افزود: این شرایط موجب شد روند امور و اجرای برنامه های سنگین اجرایی در یک بازه زمانی اندک انجام شود و در این میان برخی مشکلات ایجادشده درمسیر اعزام ها نیز ناشی از این تأخیرها بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 80 هزار ایرانی وارد عراق شده اند

بیش از 80 هزار ایرانی وارد عراق شده اند