مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 07:552021-09-27فرهنگي

آوای سنج و دمام بوشهری در اربعین ترکیه+عکس


نمایش آیینی تجلی حقیقت توسط گروه فرهنگی هنری هومهر از بوشهر امروز در ازمیر ترکیه با محتوای حادثه عاشورا شامل نوحه خوانی، نمایش تعزیه و سنج و دمام است که توسط هنرمندان بوشهری در سالن فرهنگی عدنان سایگون اجرا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، نمایش آیینی تجلی حقیقت توسط گروه فرهنگی هنری هومهر از بوشهر امروز در ازمیر ترکیه اجرا شد.

مهدی جلالی مدیر گروه فرهنگی و هنری هومهر اظهار داشت: گروه فرهنگی هنری هومهر از استان بوشهر به دعوت کنسولگری ایران در ترکیه برای اجرای آیین فرهنگی و هنری تجلی حقیقت ویژه ایام اربعین در سالن عدنان شهر ازمیر ترکیه به اجرای برنامه پرداخت.

سنج و دمام بوشهری در ترکیه این ویژه برنامه فرهنگی هنری با محتوای حادثه عاشورا شامل نوحه خوانی، نمایش تعزیه و سنج و دمام است که توسط هنرمندان بوشهری در سالن فرهنگی عدنان سایگون اجرا شد.

گروه فرهنگی و هنری هومهر استان بوشهر پیش از این طرح تجلی حقیقت ویژه ایام اربعین را در کشورهای آلمان و لهستان اجرا کرده بود امسال نیز کنسولگری ایران در ترکیه این گروه را برای اجرای این طرح به ترکیه دعوت کرد.

جواد معبودی فر سرکنسول ایران در استانبول در مورد اجرای گروه بین المللی فرهنگی و هنری هومهر در ازمیر گفت: ابتدا باید از حضور گروه فرهنگی و هنری هومهر از استان بوشهر در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آوای سنج و دمام بوشهری در اربعین ترکیه+عکس

آوای سنج و دمام بوشهری در اربعین ترکیه+عکس