مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 18:102021-09-27سياسي

خدمات رسانی گروه جهادی شهید هدایت الله طیب به روستای مونه شهرستان لنده


فرمانده ناحیه سپاه شهرستان لنده از اعزام گروه جهادی شهید هدایت الله طیب به روستای محروم مونه خبرداد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرمانده ناحیه سپاه شهرستان لنده از اعزام گروه جهادی شهید هدایت الله طیب به روستای محروم مونه خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل درجمع گروه های جهادی شهرستان لنده اظهار کرد: اردوهای جهادی خدمت رسان کارهای بسیار ارزنده و بزرگی هستند که توسط جوانان مخلص در روستاها و شهرها برگزار می شود واین چنین برنامه ها هستند که مردم را امیدوار و جوانان دیگر را نیز تشویق به جهاد در راه خدا می کنند.

وی افزود: در این اردوها اهمیت نماز اول وقت جهادگران سفارش شده زیرا که این نماز در دید مردم تاثیر بسیار بزرگی خواهد گذاشت که خدارا شکر جهادگران از اهمیت آن آگاه هستند.

در ادامه سرهنگ روح الله ویسی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و عرض تسلیت به مناسبت اربعین حسینی خطاب به مردم روستای مونه گفت:در 8سال دفاع مقدس جهادشیر مردان و زنان برای دفاع از انقلاب اسلامی را دیدیم و امروز در این شرایط سخت جنگ نرم دشمن حرکتهای مومنانه جوانان همان جهاد است فقط روش آن عوض شده است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان لنده عنوان کرد:در این دوسال اخیر همه به چشم خود دیدیم که گروه های جهادی از ابتدای بیماری منحوس کرونا چه خدمات ارزن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات رسانی گروه جهادی شهید هدایت الله طیب به روستای مونه شهرستان لنده

خدمات رسانی گروه جهادی شهید هدایت الله طیب به روستای مونه شهرستان لنده