مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 05:552021-09-28ورزشي

یوفا از جریمه یاغیان «سوپرلیگ» منصرف شد / رئال، بارسا و یووه پیروز شدند؟


یوفا رسما اعلام کرد که از شکایت خود علیه یاغیان «سوپرلیگ» و جریمه کردن باشگاه های بارسلونا، رئال مادرید و یوونتوس منصرف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، یوفا در آخرین بیانیه خود نسبت به ماجرای سوپرلیگ تایید کرد که هیچ مجازاتی علیه باشگاه های رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس اعمال نکند.

کنفدراسیون فوتبال اروپا اعلام کرد که رسیدگی به پرونده این 3 باشگاه که قصد داشتند یک لیگی به نام سوپرلیگ را تشکیل دهند، به طور رسمی باطل اعلام شد.

این در حالی است که الکساندر چفرین در ماه های گذشته بارها 3 باشگاه حاضر در سوپرلیگ را تهدید به حذف از لیگ های اروپایی کرده بود اما به نظر می رسد رای دادگاه اسپانیا به نفع یاغی ها، همه چیز را تغییر داده است.

با این وجود یوفا تاکید کرده است همچنان اقداماتی انجام خواهد داد تا مانع شکل گیری سوپرلیگ اروپا شود.

  یوفا همچنین به 9 باشگاه دیگر که در تلاش برای جدایی بوده اند تماس گرفت تا به آنها بگوید دیگر نیازی به پرداخت جریمه نیست و مورد آنها نیز باطل شده است.

باشگاه های منچستریونایتد، منچسترسیتی، لیورپول، چلسی، تاتنهام، آرسنال، میلان، اینترمیلان و اتلتیکومادرید در ماه اردیبهشت محکوم شدند که 15 میلیون یورو جریمه پرداخت کنند و 5 درصد از سود خود را به یوفا بدهند که این موضوع نیز لغو شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یوفا از جریمه یاغیان «سوپرلیگ» منصرف شد / رئال، بارسا و یووه پیروز شدند؟

یوفا از جریمه یاغیان «سوپرلیگ» منصرف شد / رئال، بارسا و یووه پیروز شدند؟