مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 06:502021-09-28اجتماعي

واکسیناسیون کارگران ساختمانی همچنان در اولویت بعدی


فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه بخش قابل توجهی از تزریق دز یک واکسیناسیون اصناف و مشاغل گروه یک انجام گرفته ، گفت: ساماندهی مشاغل گروه های بعدی و برنامه ریزی برای واکسیناسیون کارگران ساختمانی در اولویت بعدی قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، علی فتح اللهی صبح امروز در جلسه ستاد کرونای شهرستان رشت در سالن جلسات فرمانداری با تأکید بر ضرورت تسریع در واکسیناسیون دانش آموزان در مدارس خود اظهار کرد: باید شرایط را به گونه ای فراهم کرد که واکسیناسیون دانش آموزان در مدراس خود با توجه به اصول بهداشتی و حضور پزشکان صورت پذیرد تا شاهد تسریع در روند واکسیناسیون دانش آموزان و اولیای آنان باشیم.

وی با بیان اینکه 66 پایگاه مختلف واکسیناسیون در شهرستان مشغول به فعالیت هستند، گفت: پایگاه های مختلف واکسیناسیون شامل عمومی، اصناف، ادارات، بیماران خاص بوده که هر روز در حال خدمات رسانی هستند.

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه افزایش روند واکسیناسیون نباید منجر به عادی انگاری شرایط و کاهش توجه به پروتکل ها شود، افزود: رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح شهرستان رشت به حدود 68 درصد رسیده و افزایش آمار روند رعایت پروتکل ها یقینا به کاهش این بیماری کمک می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون کارگران ساختمانی همچنان در اولویت بعدی

واکسیناسیون کارگران ساختمانی همچنان در اولویت بعدی