مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 06:502021-09-28اجتماعي

بازبینی و تکمیل کتب درسی متناسب با فرهنگ ایثار و شهادت


سرپرست وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه زنگ ایثار و شهادت، نماد یک حرکت بزرگ است گفت: در این روز با شهدا پیمان می بندیم در راه توسعه این فرهنگ از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

- سرپرست وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه زنگ ایثار و شهادت، نماد یک حرکت بزرگ است گفت: در این روز با شهدا پیمان می بندیم در راه توسعه این فرهنگ از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

تشکل های دانش آموزی امروز بالاترین ظرفیت نظام آموزش و پرورش اند و توسعه فرهنگ ایثار را به عنوان مهمترین ماموریت خود تلقی کرده اند.

ظرفیت کتاب های درسی نیز مهم است، مطمئن باشید کتب درسی را متناسب با فرهنگ ایثار و شهادت بازبینی و تکمیل خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا کاظمی در آیین نواختن زنگ ایثار و مقاومت که در دبیرستان شاهد مبشر منطقه 6 آموزش و پرورش تهران برگزار شد ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: شهید علی لندی یاد و خاطره شهید فهمیده ها و بهنام محمدی ها را زنده کرد، یاد همه شان گرامی باد.

وی افزود: یکی از مهمترین ماموریت های نظام تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی انتقال فرهنگ ها، ارزش ها و آداب و رسوم به نسل بعد است.

آنچه در راس این ماموریت ها قرار دارد فرهنگ ایثار و شهادت است که از آموزه های دین و مکتب ماست و از این منظر توجه و پرداختن به این موضوع برای ما بسیار مهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازبینی و تکمیل کتب درسی متناسب با فرهنگ ایثار و شهادت

بازبینی و تکمیل کتب درسی متناسب با فرهنگ ایثار و شهادت