مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 07:352021-09-28سياسي

رحمانی: دولت اشکال اجرایی نشدن قانون مالیات بر خانه های خالی را برطرف کند


نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه دولت قبل در اجرای برخی از قوانین اهتمامی نداشت، ولی دولت جدید باید اولویت خود را بر اجرای قوانین بگذارد و از دولت خواهیم خواست که اشکال اجرایی نشدن قانون مالیات بر خانه های خالی را برطرف کند تا این قانون اجرایی شود.

- نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه دولت قبل در اجرای برخی از قوانین اهتمامی نداشت، ولی دولت جدید باید اولویت خود را بر اجرای قوانین بگذارد و از دولت خواهیم خواست که اشکال اجرایی نشدن قانون مالیات بر خانه های خالی را برطرف کند تا این قانون اجرایی شود.

فاطمه رحمانی در گفت وگو با ایسنا در خصوص اجرایی نشدن قانون مالیات بر خانه های خالی، اظهار کرد: وقتی قانونی نوشته می شود، به گونه ای است که حتما قابلیت اجرا داشته باشد.

قانونگذار حکیم است و وقتی می خواهد قانون را مصوب کند باید همه زوایا را در نظر بگیرد، چون بعد از اینکه متن مصوب شد، حرمت قانون به اجرایی شدن آن است.

وی با بیان اینکه اگر قانون رعایت نشود حرمتی وجود ندارد، تصریح کرد: در این صورت چرا باید قانون وضع شود؟ لذا حتما اجرایی بودن این موضوع مد نظر بوده که مصوب شده است.

الان هم ضرورت دارد که بعد از قانون شدن، دولت و مجریان در زمینه اجرایی شدن آن اهتمام جدی به کار ببرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رحمانی: دولت اشکال اجرایی نشدن قانون مالیات بر خانه های خالی را برطرف کند

رحمانی: دولت اشکال اجرایی نشدن قانون مالیات بر خانه های خالی را برطرف کند