مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 09:352021-09-28سياسي

طرح امنیت غذایی در مجلس در دست بررسی است


رییس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: طرح امنیت غذایی در مجلس در دست بررسی است و با تصویب آن، مسیر سهل الوصول و بدون مانع در حوزه تولید ترسیم خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فیروزآباد، محمد جواد عسکری صبح امروز در جلسه رفع موانع و مشکلات حوزه کشاورزی این شهرستان که با حضور رییس سازمان جهاد کشاورزی فارس، مدیر کل تعاون و روستایی فارس ، نماینده مردم شهرستانهای فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند ، فرماندار و دیگر مسئولان شهرستانی، نماینده صنف کشاورزی و برخی از کشاورزان و دامداران برگزار شد اظهار داشت: طرح امنیت غذایی در مجلس در دست بررسی است و با تصویب آن، مسیر سهل الوصول و بدون مانع در حوزه تولید ترسیم خواهد شد.

وی افزود: قیمت خرید تضمینی محصولات کشاورزی با اولویت خرید محصولات استراتژیک در شورای قیمت گذاری بر اساس قیمت کارشناسی شده مشخص می شود.

رییس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی به ایجاد تراز مناسب میان صادرات و واردات محصولات کشاورزی اشاره کرد و ادامه داد: صادرات محصولات کشاورزی سرلوحه کار کمیسیون قرار گرفته و با توجه به تولیدات فضای لازم جهت بسترسازی کار فراهم و مسیر سهل الوصول می شود.

واگذاری اراضی شیبدار در فیروزآباد ظرف فرصت یک هفته ای تعیین تکلیف شود عسکری با بیان اینکه دستگاه های ذیربط در خصوص ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح امنیت غذایی در مجلس در دست بررسی است

طرح امنیت غذایی در مجلس در دست بررسی است