مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 09:402021-09-28سياسي

مناطق حاشیه ای ابهر و مشکل مسکن


رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ابهر گفت: با توجه به مشکلات مسکن در مناطق حاشیه ای شهر، تمرکززدایی از اهداف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این شهر است.

- مهرداد ملک محمدی ظهر امروز (6 مهرماه) در جلسه با شورای اسلامی شهر ابهر، با بیان اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مولود انقلاب بوده و با دستور امام راحل در راستای حمایت از اقشار محروم جامعه و برای تهیه مسکن و ایجاد امکانات و ارائه خدمات در راستای زدودن چهره فقر از روستاها تشکیل شد، اظهار کرد: این نهاد در چهار حوزه عمرانی، عمران روستایی، معاونت بازسازی و بهسازی و حوزه مسکن شهری و شرکت های تابعه مشغول انجام وظیفه است.

وی با اشاره به وجود امکانات و تجهیزات و ادوات سنگین خودرویی متعلق به بنیاد در مرکز استان که فرصت مساعدی در راستای تعامل و استفاده از این توانمندی ها برای خدمت به شهروندان ابهری در راستای ساخت و ساز و توسعه شهری فراهم آورده است، گفت: تفکر حاکم بر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در ابهر، تمرکززدایی و توجه به همه نواحی برای ساخت مسکن است.

این مسئول با یادآوری اینکه برای تولید مسکن در هر ناحیه و منطقه شهر که از شرایط لازم برخوردار باشد، آماده ارائه خدمت هستیم، تاکید کرد: تولید مسکن در شهرهای زیر 100 هزار نفر از اولویت های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بوده و تحقق این موضوع نیز در سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناطق حاشیه ای ابهر و مشکل مسکن

مناطق حاشیه ای ابهر و مشکل مسکن