مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 11:152021-09-28ورزشي

دیدار فرمانده سپاه قدس با قهرمانان گیلانی/کمیته حل مشکل ورزشکاران تشکیل می شود


فرمانده سپاه قدس گیلان امروز در دیدار با قهرمانان گیلانی در المپیک و پاراالمپیک گفت که ورزشکار برای کسب عناوین قهرمانی تمام تمرکز خود را معطوف به آوردگاه جهانی و المپیک کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ظهر امروز جمعی از ورزشکاران و قهرمانان المپیکی و پاراالمپیکی با فرمانده سپاه قدس گیلان در سالن اجتماعات سپاه دیدار کرده و به بیان مطالب خود پرداختند.

سردار محمد عبدالله پور در این جلسه با بیان اینکه قهرمانان ورزشی در کشور پیام آور شادی و عزت برای ملت هستند، اظهار کرد: در کشور قهرمانان بسیار زیادی وجود دارد که هرکدام پیام آور شادی، عزت، امید، نشاط و ایستادگی برای جوانان هستند.

  وی با اشاره به برنامه های استکبار به منظور تزریق نا امیدی و نشاط در جامعه گفت: برخی از دستگاه ها و کشورهای بیگانه در تلاش به منظور سلب امید و نشاط در جامعه به ویژه در بین جوانان هستند ولی این ورزشکاران با تلاش شبانه روزی  خود پیام امید را به کل جامعه تزریق می کنند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر لزوم توجه نشان دادن صادقانه قهرمانی های ورزشکاران توسط مسؤولان بیان کرد: کسب افتخار و برافراشته کردن پرچم افتخار در آوردگاه های بین المللی و فتح قله های قهرمانی نشان دهنده عزم، اراده و قهرمانی و تلاش برای امیدآفرینی در جامعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار فرمانده سپاه قدس با قهرمانان گیلانی/کمیته حل مشکل ورزشکاران تشکیل می شود

دیدار فرمانده سپاه قدس با قهرمانان گیلانی/کمیته حل مشکل ورزشکاران تشکیل می شود