مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 11:502021-09-28سياسي

سرپرست معاونت مالی و اقتصادی شهرداری کرمانشاه منصوب شد


طی حکمی از سوی سرپرست شهرداری کرمانشاه سرپرست معاونت مالی و اقتصادی شهرداری کرمانشاه منصوب شد.

- ، امیر رحیمی سرپرست شهرداری کرمانشاه در حکمی علی یارتبار را به عنوان سرپرست معاونت مالی و اقتصادی شهری شهرداری کلانشهر کرمانشاه منصوب کرد.

امیر رحیمی در جلسه معارفه سرپرست معاونت مالی و اقتصادی شهرداری کرمانشاه، اظهار کرد: با توجه به تعهد، تخصص و تجربه ارزشمند دکتر یارتبار امید است ایشان بتوانند در راستای ارتقا کیفیت خدمات به جامعه شهروندی و توسعه شهر همچون گذشته موفق باشند و کارنامه قابل قبولی نیز در این سمت از خود ارائه دهند.

سرپرست شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: شرایط کنونی اقتصادی و مالی شهرداری و همچنین اتکا به درآمدهای ناپایدار قطعاً برای شهرداری نمی تواند ضامن مناسبی برای رشد و توسعه کلانشهر کرمانشاه باشد و باید علاوه بر ایجاد زمینه های مناسب برای درآمدهای پایدار به دنبال افزایش امکانات و تجهیزات مناسب برای بهبود رفاه حال شهروندان و ایجاد زمینه زندگی بهتر در کلانشهر کرمانشاه باشیم.

محمد علی یارتبار در جلسه معارفه سرپرست معاونت مالی و اقتصادی شهرداری کرمانشاه، اظهار کرد: با تشکر از اعتماد سرپرست محترم شهرداری و نمایندگان شورای اسلامی شهر امیدوارم بتوانیم در کنار دیگر بخش های مدیریت شهری با برنامه ریزی درست و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست معاونت مالی و اقتصادی شهرداری کرمانشاه منصوب شد

سرپرست معاونت مالی و اقتصادی شهرداری کرمانشاه منصوب شد