مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 13:102021-09-28سياسي

فرهنگ مقاومت در جهان گسترش یافته است


فرهنگ مقاومت در اقصی نقاط دنیا گسترش یافته است و این امر باعث شده استکبار در معادلات و برنامه ریزی های خود با شکست مواجه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار جهانبخش کرمی ظهر سه شنبه در آیین نواختن زنگ ایثار و مقاومت که در مدرسه شاهد مهدیه زنجان برگزار شد، گفت: دشمن تلاش می کند تا با جنگ تبلیغاتی از جامعه ما اسلام زدایی کند ولی هرگز موفق نمی شود.

وی اظهار کرد: در جهت تضعیف و تخریب روحیه ملت ایران برنامه دارد و یکی از اهدافی که دشمنان در جنگ تحمیلی علیه ملت ایران به طور رسمی آن را اعلام می کردند، از بین بردن نظام جمهوری اسلامی و تجزیه ایران بود.

فرمانده سپاه استان زنجان با بیان اینکه دشمن از نقش رهبری امام (ره) و مردم عاشورایی ایران بی خبر بود، گفت: مقاومت این ملت را نتوانسته بود برآورد کند.

کرمی با بیان اینکه اگر بسیج عمومی که حضرت امام (ره) آن را اعلام کرد، نبود، ما در جنگ محکوم به شکست بودیم، تاکید کرد: بسیج عمومی یک ملت وارد صحنه دفاع مقدس شد و درس فراموش نشدنی به دشمن داد.

وی با بیان اینکه امروز تکلیف همه ما این است که در سنگر مدرسه و دانشگاه، از انقلاب و خون پاک شهیدان دفاع کنیم، ابراز داشت: فرهنگ مقاومت در اقصی نقاط دنیا گسترش یافته است و این امر باعث شده استکبار در معادلات و برنالمه ریزی های خود با شکست مواجه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ مقاومت در جهان گسترش یافته است

فرهنگ مقاومت در جهان گسترش یافته است