مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 04:102021-09-29سياسي

47 برنامه همزمان با هفته وقف اجرا می شود


مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: 47 برنامه همزمان با هفته وقف در استان زنجان اجرا می شود.

- حجت الاسلام مختار کرمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان ضمن تبریک فرا رسیدن دهه وقف اظهار کرد: دهه وقف همزمان با سالروز رحلت پیامبر آغاز و به مدت 10 روز ادامه دارد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: دهه وقف فرصت مناسبی برای تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف است و با توجه به اهمیت وقف در جامعه در تقویم ملی کشور  یک روز به نام وقف نامگذاری شده است.

وی تصریح کرد: آغاز برنامه های دهه وقف با ماه های صفر و ربیع الاول، رحلت پیامبر اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع)، شهادت امام رضا (ع) مصادف شده است که در همین راستا برنامه های عزاداری و سوگواری این ایام همراه با اجرای امینانه نیات واقفین خیراندیش در بقاع شاخص استان اجرایی می شود.

کرمی با اشاره به اینکه امسال هم برنامه های دهه وقف با در نظر گرفتن شرایط کرونایی اجرایی خواهد شد، اضافه کرد: امسال 47 برنامه در سطح استان اجرا می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: اهم برنامه های دهه وقف در زنجان همایش تجلیل از امنا، واقفین، مدافعان سلامت، کارکنان نمونه، دیدار با نماینده ولی فقیه و استاندار  و مدیران استان، نشست خبری با اصحاب رسانه اجرای مسابقه در صدا و سیما در راستای ترویج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

47 برنامه همزمان با هفته وقف اجرا می شود

47 برنامه همزمان با هفته وقف اجرا می شود