مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 05:002021-09-29سياسي

شهردار جدید سنندج فعالیت رسمی خود را آغاز کرد


مراسم معارفه سید انور رشیدی شهردار جدید سنندج با حضور مسئولان ارشد استانی و نخبگان فرهنگی و اجتماعی در عمارت آصف این شهر برگزار شد.

- ، رییس شورای اسلامی شهر سنندج سه شنبه شب در این مراسم اظهار کرد: قدردان خدمات و تلاش های حشمت الله صیدی شهردار اسبق سنندج هستیم.

وی افزود: در زمان تصدی صیدی شاهد معرفی سنندج به عنوان شهر خلاق موسیقی در جهان بودیم و خدمات بسیاری در حوزه عمرانی و فضای سبز صورت گرفت.

زارعی خاطرنشان کرد: اعضای شورای شهر دور ششم نیز کسی را برای تصدی شهردار انتخاب کردند که خود منتخب مردم بوده و چهار دوره نماینده آنها در شورای شهر بوده است لذا هیچ عذر و بهانه ای را از آقای رشیدی برای کم کاری قبول نمی کنیم و از وی انتظار داریم به معیشت و رفاه پرسنل و به امر حقوق شهروندی توجه ویژه نماید.

وی افزود: جلوگیری از رانت و فساد در شهرداری و توجه به حقوق معلولین در سطح شهر از دیگر مواردی است که از شهردار جدید سنندج انتظار داریم در این خصوص تمام توان خود را به کار گیرد.

وی اظهار داشت: توجه به امنیت روحی شهروندان ضروری است و شهردار جدید سنندج باید در این راستا تلاش کند.

حشمت الله صیدی شهردار اسبق سنندج در این مراسم از همراهی همه کارکنان شهرداری تقدیر کرد و افزود: همواره خود را خادم مردم سنندج می دانم و در هر جایگاه خدمتی باشم با تم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار جدید سنندج فعالیت رسمی خود را آغاز کرد

شهردار جدید سنندج فعالیت رسمی خود را آغاز کرد