مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 06:102021-09-29سياسي

تزریق واکسن کرونا به کودکان 12 ساله آغاز شد


مردم نباید به خاطر تزریق نوع خاصی از واکسن فرایند واکسینه شدن خود را به تعویق بیندازند و مطمئن باشند تمام واکسن های موجود اثرگذاری لازم را دارند.

- ایسنا/البرز سخنگوی ستاد کرونای البرز گفت: مردم نباید به خاطر تزریق نوع خاصی از واکسن فرایند واکسینه شدن خود را به تعویق بیندازند و مطمئن باشند تمام واکسن های موجود اثرگذاری لازم را دارند.

مهرداد بابایی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در البرز اظهار کرد: از اوایل این هفته شاهد تغییر رنگ بندی البرز بودیم و طی این چند روز رنگ شهرستان طالقان آبی، اشتهارد زرد و مابقی شهرستان ها همچنان نارنجی هستند.

وی ادامه داد: روند شیوع کرونا همچنان نزولی است و شاهد کاهش تعداد بستری ها و مراجعین حضوری به مراکز درمانی و بهداشتی استان هستیم.

وی با اشاره به روند مطلوب واکسیناسیون در استان توضیح داد: تا کنون حدود یک میلیون و 700 هزار دز واکسن در استان تزریق شده و یک میلیون و 300 هزار نفر هم حداقل دز اول واکسن را دریافت کرده اند.

بابایی اضافه کرد: مردم فراموش نکنند که تزریق واکسن به تنهایی برای پیشگیری از شیوع کرونا کافی نیست و هیچ واکسنی ایمنی صددرصدی ندارد بنابراین حتی اگر شهروندان دو دز واکسن را تزریق کنند هم باید همچنان از ماسک استفاده و فاصله اجتماعی را را رعایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق واکسن کرونا به کودکان 12 ساله آغاز شد

تزریق واکسن کرونا به کودکان 12 ساله آغاز شد