مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 06:302021-09-29سياسي

لزوم برخورد قاطع با ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم دریاچه زریوار


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان گفت: مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز صرفا به قلع و قمع محدود نمی شود و در وهله اول پیشگیری اورژانسی از احداث بناهای غیرمجاز ضروری است.

- ایسنا/کردستان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان گفت: مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز صرفا به قلع و قمع محدود نمی شود و در وهله اول پیشگیری اورژانسی از احداث بناهای غیرمجاز ضروری است.

محمد جباری، امروز چهارشنبه(7مهرماه) در آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مریوان اظهار کرد: شهرستان مریوان با تقدیم هزاران شهید و جانباز به انقلاب اسلامی نقش ویژه ای در موفقیت کشورمان در جنگ تحمیلی در مقابل رژیم بعث ایفا کرده است.

وی افزود: عدالت از والاترین اهداف انسانیت است و انسان کامل همواره بدنبال عدالت و قسط و اجرای آن در جامعه است.

دادستان عمومی و انقلاب سنندج، ضمن اشاره به ضرورت تسریع در رسیدگی به پرونده های قضایی در مریوان، بیان کرد: با توجه به فرهنگ مردم مریوان، استفاده از پتانسیل های بالای صلح و سازش و شورای حل اختلاف در حل و فصل دعاوی می تواند تاثیر بسیار زیادی در کاهش ورودی پرونده ها به دادگستری داشته باشد.

وی دریاچه زریبار را نعمت بی بدیل خداوند برای استان کردستان و شهر مریوان بیان کرد و افزود: رعایت مسائل زیست محیطی و مقابله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم برخورد قاطع با ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم دریاچه زریوار

لزوم برخورد قاطع با ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم دریاچه زریوار