مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 07:102021-09-29فرهنگي

زندگی از نگاه خفاشی که بابت کرونا شرمنده است


آزاده مویدی فرد عروسک گردانی که این روزها به جای یک خفاش عروسکی صحبت می کند، می گوید می تواند دنیای عروسک را بفهمد و تشخیص دهد در هر قصه ای چه برخوردی می کند.

- او همچنین در بخش دیگری از صحبت هایش می گوید عروسک گردان ها آدم های خوبی هستند که دیده نمی شوند و احتیاج به تشویق و دلگرمی دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برنامه شبکه کوچک که ترکیبی از شخصیت های انیمیشنی، رئال و عروسکی است، مدتی است به روی آنتن شبکه نسیم می رود.

آزاده مویدی فرد ـ عروسک گردان برنامه شبکه کوچک ـ که در این برنامه عروسکی به جای یک خفاش صحبت می کند، درباره این شخصیت عروسکی توضیح داد: موقعی که آقای سلطان احمدی (کارگردان) پیشنهاد صدای شبرنگ را به من دادند، اوج مسایل کرونا بود و خیلی بحث سر این بود که خفاش ها یکی از موجوداتی هستند که خیلی پشت سرشان حرف است بابت اینکه خب کرونا از آنهاست.

از این رو من سعی کردم که در اصل خیلی پررنگ در کاراکتر خفاش قرار بگیرم؛ طوری که انگار او طرحواره شرم و نقص دارد و فکر می کند همه ی مسایل و همه ی مشکلات جهان تقصیر اوست.

از آنجایی که خودم هم طرحواره شرم و نقص داشتم و دارم و روی آن کار می کنم، این موضع خیلی به من فرصت خوبی داد برای اینکه این کاراکتر را بتوانم حقیقی در بیاورم؛ چون طرحواره شرم و نقص جزو پنج طرحواره ی اولیه ای است که عموما آدم ها ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندگی از نگاه خفاشی که بابت کرونا شرمنده است

زندگی از نگاه خفاشی که بابت کرونا شرمنده است