مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 07:402021-09-29سياسي

مهمترین گلوگاه مبارزه با مواد مخدر ایران در مهریز جابجا می شود


نماینده مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: با همکاری مسئولان و پیگیری مردم، مقدمات جابه جایی پاسگاه بین راهی شهید مدنی در حوزه مهریز فراهم شد و بزودی عملیات ساخت مکان جدید انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در مهریز، محمدرضا صباغیان شب گذشته در جمع مسئولان این شهرستان با بیان این که انتقال پاسگاه شهید مدنی به خارج از شهر جزو مطالبات دیرینه مردم و مسئولان طی سال های گذشته بوده، اظهار کرد: جابه جایی پاسگاه به محل جدید موجب اعتماد و رضایت شهروندان می شود.

وی علت اصلی عقب افتادن روند انتقال این مجموعه را واگذار نشدن زمین آن به گفت: با همکاری و پیگیری های مکرر روند واگذاری زمین به نیروی انتظامی رفع شد و با تعامل مسئولان عملیات ساخت این مرکز در خارج از شهر آغاز می شود.

صباغیان تصریح کرد: جلب رضایت مردم در بخش های مختلف جزو وظایف مهم مسئولان است و باید همه در کنار هم با برنامه محوری و جدیت در امور زمینه اعتماد و امیدآفرینی را بیش از گذشته در شهرستان فراهم کنیم که رسالت مهم محسوب می شود.

پاسگاه شهید مدنی یکی از گلوگاه های مهم ایران در مبارزه با قاچاق کالا و ارز است که در پنج کیلومتری شهرستان مهریز به طرف  انار واقع شده و به لحاظ کشف مواد مخدر و کالای قاچاق نه تنها در ایران بلکه در عرصه جهانی معروف و شناخته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین گلوگاه مبارزه با مواد مخدر ایران در مهریز جابجا می شود

مهمترین گلوگاه مبارزه با مواد مخدر ایران در مهریز جابجا می شود