مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 08:052021-09-29اقتصادي

افزایش تنش بین واکسینه شده ها و واکسینه نشده ها در کانادا


یک نظرسنجی جدید نشان می دهد تنش ها بر سر واکسن کرونا در کانادا زیاد است، همچنان که اصطکاک بین افرادی که در برابر این ویروس واکسینه شده اند و کسانی که واکسینه نشده اند نیز افزایش می یابد.

- یک نظرسنجی جدید نشان می دهد تنش ها بر سر واکسن کرونا در کانادا زیاد است، همچنان که اصطکاک بین افرادی که در برابر این ویروس واکسینه شده اند و کسانی که واکسینه نشده اند نیز افزایش می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از CTVNEWS، نظرسنجی لگر که برای انجمن مطالعات کانادایی انجام شد، نشان داد که بیش از سه نفر از هر چهار نفر نسبت به افرادی که در برابر کرونا ایمن نشده اند، نظر منفی دارند.

رییس انجمن مطالعات کانادایی جک جدواب، می گوید دو سوم شرکت کنندگان در این نظرسنجی روابط کانادایی های واکسینه شده و واکسینه نشده را منفی ارزیابی کرده اند.

در این نظرسنجی آنلاین 1549 کانادایی در تاریخ دهم تا دوازدهم سپتامبر مورد بررسی قرار گرفتند.

در این نظرسنجی مشخص شد افراد واکسینه شده، واکسینه نشده ها را غیرمسئول و خودخواه می دانند، این دیدگاه مورد اعتراض کسانی است که واکسینه نشده اند.

برخی از کانادایی هایی که واکسینه نشده اند در هفته های گذشته در اعتراض به قانون جدید پاسپورت واکسن(ممنوعیت ورود به مراکز عمومی برای کسانی که واکسن نزده اند) و دیگر اقدامات بهداشت عمومی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تنش بین واکسینه شده ها و واکسینه نشده ها در کانادا

افزایش تنش بین واکسینه شده ها و واکسینه نشده ها در کانادا