مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 08:252021-09-29اقتصادي

اجرای طرح یارانه دستمزد در 16 استان/ 1800 کرمانشاهی صاحب شغل شدند


معاون اشتغال اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به مشارکت 406 کارفرما استان در اجرای طرح یارانه دستمزد، گفت: تاکنون بیش از یک هزار و 800 نفر در طرح یارانه دستمزد در استان کرمانشاه جذب شده اند.

- مختار احمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از اجرای طرح پرداخت یارانه دستمزد در 16 استان مرزی و محروم کشور خبر داد و اظهار داشت: این طرح با هدف کاهش هزینه های بکارگیری نیروی کار جدید برای کارفرما به منظور پایداری تولید و اشتغال، افزایش فرصت اشتغال در بازار کار، حمایت از بنگاه های بخش تعاونی و خصوصی به شدت آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا در استان در حال اجرا است.

وی گفت: در این طرح جویندگان کار باید تحصیلات متوسطه (دیپلم) و بالاتر داشته باشند.

اولویت با فارغ التحصیلان دانشگاهی است که سن آن ها از 37 سال تمام بیشتر نباشد (برای آقایان طول دوره خدمت سربازی به حداکثر سن افزوده می شود)، برای زنان سرپرست خانوار جویندگان کار نیز شرط سنی تا سقف 45 سال تعیین شده است.

معاون اشتغال اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: سقف بهره مندی هر کارگاه حداکثر تا 5 برابر میانگین لیست نیروهای بیمه شده نزد تامین اجتماعی در 12 ماه گذشته است و بنگاه های جدید التاسیس از این بند مستثنی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح یارانه دستمزد در 16 استان/ 1800 کرمانشاهی صاحب شغل شدند

اجرای طرح یارانه دستمزد در 16 استان/ 1800 کرمانشاهی صاحب شغل شدند