مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 08:502021-09-29پزشكي

واکسن کرونا برای دانش آموزان اختیاری است


سخنگوی ستاد مقابله با کرونای علوم پزشکی البرز گفت:واکسن کرونا برای دانش آموزان اختیاری است، گفت: واکسن سینوفارم بر روی دانش آموزان کشور تولید کننده تزریق شده است.

- مهرداد بابایی در گفت وگو با را دریافت کردند؟ بیان کرد: واکسن سینوفارم دو دزی برای سنین بالای 12 سال تزریق می شود و در کشور تولید کننده نیز، این واکسن برای دانش آموزان تزریق شده است و سازمان غذا و دارو کشور این واکسن را تأیید کردند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای علوم پزشکی البرز با بیان اینکه هیچ واکسن تک دزی وارد کشور نشده است، تصریح کرد: منظور از واکسن تک دزی اینست که هر ویال برای یک نفر است، ویال برخی از واکسن ها ویالش 5 نفر یا بیشتر از این تعداد استفاده می شود.

وی با بیان اینکه عارضه واکسن کرونا در 99 درصد از افراد خفیف است، خاطرنشان کرد: بارها گفتیم افرادیکه واکسن را دریافت می کنند 2 هفته بعد از تزریق دز دوم به حداکثر میزان ایمنی می رسند.

بابایی گفت: ممکن است افرادی که واکسن را تزریق می کنند، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک را رعایت نکنند و مبتلا شوند، به ویژه افرادی که دوره ایمنی شأن کامل نشده امکان ابتلاء همچنان دارند و برخی حتی نیاز به بستری پیدا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسن کرونا برای دانش آموزان اختیاری است

واکسن کرونا برای دانش آموزان اختیاری است