مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 09:402021-09-29سياسي

نمایندگان مجلس دنبال چوب لای چرخ دولت گذاشتن، نیستند


رییس مجمع نمایندگان استان کرمان اعلام کرد: مجمع نمایندگان استان از دولت می خواهد که استانداری برای کرمان انتخاب کند که بتواند در شان مردم خدمت کند و توسعه نگر باشد و از آب، - ایسنا/کرمان رییس مجمع نمایندگان استان کرمان اعلام کرد: مجمع نمایندگان استان از دولت می خواهد که استانداری برای کرمان انتخاب کند که بتواند در شان مردم خدمت کند و توسعه نگر باشد و از آب، هوا و زمین برای مردم خلق ثروت کند و ما نمایندگان مجلس دنبال چوب لای چرخ دولت گذاشتن، نیستیم.

شهباز حسن پور ظهر امروز هفتم مهرماه در آیین افتتاح یک مجتمع گردشگری و پذیرایی در سیرجان به مناسبت هفته گردشگری گفت: گردشگری یعنی عدالت در توزیع ثروت؛ احداث پتروشیمی، کارخانجات و .

خوب است اما از طریق آنها ثروت به عدالت توزیع نمی شود.

وی از فواید صنعت گردشگری سخن به میان آورد و اظهار کرد: با فعال شدن بخش گردشگری، جمعیت کثیری در بخش خدمات مشغول به کار می شوند و 60 تا 65 درصد مردم اکثر شهرهای پیشرفته و گران دنیا در بخش خدمات فعال هستند.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه سخنانش خطاب به مسئولین عنوان کرد: احترام به مردم باید در بالاترین حد خودش و حقوق شهروندی در حدی باشد که مردم احساس امنیت و آرامش کنند و خود را در آبادانی کشور سهیم بدانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان مجلس دنبال چوب لای چرخ دولت گذاشتن، نیستند

نمایندگان مجلس دنبال چوب لای چرخ دولت گذاشتن، نیستند