مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 09:502021-09-29ورزشي

لزوم همکاری دستگاه ها برای اعطای کارت منزلت به سالمندان استان مرکزی


با توجه به اینکه استان مرکزی یک استان پیر در کشور است و 12 درصد جمعیت آنرا سالمندان تشکیل می دهند لازم است کارت منزلت را در اختیار سالمندان قرار دهیم.

- ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: با توجه به اینکه استان مرکزی یک استان پیر در کشور است و 12 درصد جمعیت آنرا سالمندان تشکیل می دهند لازم است کارت منزلت را در اختیار سالمندان قرار دهیم.

سیدعلی آقازاده روز چهارشنبه هفتم مهرماه در جلسه کارگروه تخصصی امور اجتماعی، فرهنگی، زنان و خانواده استان مرکزی بیان کرد: باتوجه به اینکه مباحث اجتماعی دربرگیرنده طیف وسیعی از آحاد مردم است باید مطالعاتی در این زمینه ها صورت بگیرد و مواردی که موجب رفتار بهتر و زندگی بهتر می شود را مدنظر قرار داد، لذا سالمندان در استان مرکزی نیازمند توجه و حمایت بیشتری هستند و همه سازمان ها لازم است با توجه به شرایط خود امکاناتی را در اختیار سالمندان قرار دهند.

وی در خصوص کتابخانه های استان مرکزی اظهارکرد: خوشبختانه کتابخانه های استان در رتبه بالایی در کشور قرار دارند و توانسته اند با توجه به تمامی مشکلات فرهنگ تاریخی و دیرینه کتابخوانی را زنده نگه دارند.

آقازاده ضمن تاکید بر تشکیل جلسه شورای تربیت بدنی گفت: شورای تربیت بدنی و ورزش باید با توجه به امکانات وسرمایه های خوبی که در استان مرکزی وجود دارد فعالیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم همکاری دستگاه ها برای اعطای کارت منزلت به سالمندان استان مرکزی

لزوم همکاری دستگاه ها برای اعطای کارت منزلت به سالمندان استان مرکزی