مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 10:052021-09-29اجتماعي

فراخوان ارائه نظرات و پیشنهادها پیرامون «آیین نامه اجرایی مدارس»


از سوی شورای عالی آموزش و پرورش، فراخوان پیشنهادها و نظرات درباره «آیین نامه اجرایی مدارس» اعلام شد.

- به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، در راستای اجرای سیاست مدرسه محوری ، از سوی شورای عالی آموزش و پرورش، فراخوان پیشنهادها و نظرات درباره آیین نامه اجرایی مدارس اعلام شد.

در این فراخوان آمده است: توجه به تحولات محیطی، اقتضائات، شرایط و نیازهای حال و آینده دانش آموزان، جامعه و استفاده بهینه از منابع و امکانات ایجاب می کند که اداره مدارس مبتنی بر اسناد بالادستی به ویژه سندتحول بنیادین آموزش و پرورش باز تعریف شود.

در راستای سیاست مدرسه محوری با افزایش و واگذاری اختیارات و قدرت تصمیم گیری به مدارس، انعطاف پذیری در روش ها، شفاف سازی، مسئولیت پذیری و پاسخگویی، توسعه مشارکت همه جانبه عوامل سهیم و مؤثر در مدرسه به ویژه خانواده ها (ظرفیت های درون مدرسه و محیط پیرامونی)، باید جایگاه مدارس به عنوان کانون اصلی تعلیم و تربیت و محل کسب تجربیات یادگیری ارتقا یافته و بر اثربخشی و کارآیی آن افزوده شود.

از این رو، آیین نامه اجرایی جدید مدارس ، به استناد بند 8 سیاست های کلی ایجاد تحول در نظام آموزش و پرورش کشور، مفاد سند تحول بنیادین و وظایف و اختیارات شورای عالی آموزش و پرورش بازنگری، تصویب و برای اجرای آز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان ارائه نظرات و پیشنهادها پیرامون «آیین نامه اجرایی مدارس»

فراخوان ارائه نظرات و پیشنهادها پیرامون «آیین نامه اجرایی مدارس»