مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 10:452021-09-29سياسي

مجهز کردن آتش نشانی به تجهیزات پدافند نوین استمرار دارد


رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور نوشت: تجهیز شهرهای پرجمعیت کشور به تجهیزات پدافند نوین و تدوین سند راهبردی پدافند شهری از اقدامات سازمان است که تا حصول نتیجه مطلوب ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار غلامرضا جلالی در پیامی با تبریک روز آتش نشانی و ایمنی نوشت: تجهیز شهرهای پرجمعیت کشور به تجهیزات پدافند نوین و تدوین سند راهبردی پدافند شهری از اقدامات سازمان است که تا حصول نتیجه مطلوب ادامه دارد.

در این پیام آمده است؛ امروز فرصتی دوباره است برای ارج نهادن به خدمات مردانی که به حق عنوان مدافعان ایمنی شهر برازنده نام ایشان است.

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور افزود: 7 مهر که به نام روز آتش نشانی و ایمنی، نامگذاری شده است تداعی کننده حماسه آفرینی های نیروهای آتش نشان در دوران دفاع مقدس است جلالی عنوان کرد: باید دانست که دوران خدمت این نیروهای زحمتکش پر از حماسه سازی ها به عظمت روزهای جبهه و جهاد است.

نمونه آن حادثه پلاسکو و ایثارگری های شهدای آتش نشان در آن حادثه تاسفبار و غم انگیز است که هنوز داغ آن بر دل شهر سنگینی می کند.

وی در این پیام اضافه کرد: آتش نشانان تجلی شجاعت، ایثار و پایمردی محسوب می شوند که نقشی مهم در افزایش تاب آوری شهرها و تاسیسات راهبردی ایفا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجهز کردن آتش نشانی به تجهیزات پدافند نوین استمرار دارد

مجهز کردن آتش نشانی به تجهیزات پدافند نوین استمرار دارد