مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 11:052021-09-29سياسي

مشکلی برای کشف و شناسایی هیچ نوع پرنده ای نداریم


برای کشف و شناسایی انواع پرنده ها در هر سطحی و حتی هواپیماهای رادار گریز با توجه به تجهیزاتی که داریم مشکلی برای درگیری و انهدام آنها نداریم.

- ، مراسم یادواره 241 سرباز شهد نیروی پدافند هوایی ارتش روز چهارشنبه با حضور امیر علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی، حجت الاسلام عباس محمد حسنی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر ابراهیم گلفام جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، امیر محمد رضا فولادی رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارتش و جمعی از خانواده های شهدا در ستاد فرماندهی نیروی پدافند هوایی ارتش برگزار شد.

امیر صباحی فرد در این مراسم،گفت: دشمنان انقلاب با راه انداختن جنگ تحمیلی می خواستند که این انقلاب نوپا را از ریشه برکنند.

نمی توانم بگویم جنگ جهانی اما واقعاً جنگ جهانی اتفاق افتاد و دنیا در برابر یک کشور و یک انقلاب که تازه شکل گرفته بود ایستاد.

اما به همت شهدا و جانبازان و رزمندگان این اتفاق نیفتاد چراکه آنها ایستادگی کردند و از جان و خون خود گذشتند و نگذاشتند که دشمنان ما وجبی از خاک ایران اسلامی را تصاحب کنند.

وی با یادآوری تمام جنگ هایی که در ایران در طول سالیان گذشته اتفاق افتاد،افزود: هشت سال دفاع مقدس تنها جنگی بود که ما یک وجب از خاک میهن اسلامی را واگذار نکردیم آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلی برای کشف و شناسایی هیچ نوع پرنده ای نداریم

مشکلی برای کشف و شناسایی هیچ نوع پرنده ای نداریم