مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 15:102021-09-29سياسي

رسانه به دولت جوان و انقلابی در حل مشکلات کمک کند


فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به انباشت مشکلات به ویژه در حوزه اقتصادی و معیشتی، گفت: رسانه باید به دولت جوان و انقلابی در حل این مشکلات کمک کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار محمد عبدالله پور عصر چهارشنبه در نشست هم اندیشی با مدیران خبرگزاری های فعال در استان گیلان، اظهار کرد: برگزاری این سلسله نشست ها با هدف هم اندیشی و تبادل نظر با مدیران رسانه ها برای ارائه راهکارهای مناسبت در راستای حل مشکلات استان است.

وی به روی کار آمدن دولت جوان و انقلابی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر کشور با مشکلات فراوانی به ویژه در حوزه های اقتصادی و معیشتی مواجه است و همه باید برای حل این مشکلات در کنار دولت باشیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان در ادامه با اشاره به نقش رسانه ها در شناسایی و حل مشکلات، اضافه کرد: رسانه باید برای حل مشکلات کشور در کنار دولت جوان و انقلابی باشد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر با انباشتی از مشکلات در کشور مواجه هستیم، افزود: ایران کشوری غنی از هر نظر اعم از نیروی انسانی، سرمایه و ثروت و دانش و تخصصی و وجود این میزان از مشکلات قابل قبول نیست.

سردار عبدالله پور با اشاره به اینکه متأسفانه تغییر کاربری اراضی در سال های اخیر زمینه تغییر بافت فرهنگی و هویتی شهرها و روستاهای گیلان را فراهم کرده است، تصریح کرد: در این بخش هم رسانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه به دولت جوان و انقلابی در حل مشکلات کمک کند

رسانه به دولت جوان و انقلابی در حل مشکلات کمک کند