مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 16:152021-09-29سياسي

«امیر حسین علوی» تنها گزینه تصدی سمت شهرداری رشت


«امیر حسین علوی» بعد از استعفای دو کاندیدای تصدی سمت شهرداری رشت به عنوان تنها گزینه شهرداری این شهر برنامه های خود را ارائه کرد.

- رشت- امیر حسین علوی بعد از استعفای دو کاندیدای تصدی سمت شهرداری رشت به عنوان تنها گزینه شهرداری این شهر برنامه های خود را ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هشتمین جلسه شورای شهر رشت با محوریت انتخاب شهردار با حضور همه اعضا در محل دفتر شورا عصر چهارشنبه برگزار شد.

امیر حسین علوی ، ناصر عطایی و رحیم شوقی سه گزینه نهایی تصدی سمت شهرداری رشت از میان 46 کاندیدای بودند که طی فراخوان اعضای شورای شهر برنامه های خود را برای تصدی این پست ارسال کردند.

انصراف 2 گزینه تصدی سمت شهرداری رشت رییس شورای شهر رشت در این جلسه به فراخوان برای انتخاب شهردار رشت اشاره و اظهار کرد: بر این اساس 46 کاندیدا برنامه های خود را به دبیرخانه شورای شهر رشت ارسال کردند.

محمد حسین کارگرنیا با بیان اینکه بعد از بررسی های انجام شده 22 کاندید شرایط لازم برای تصدی این پست را داشتند، گفت: امروز بعد از برگزاری جلسه غیر علنی از میان این افراد 10 نفر به عنوان گزینه های نهایی تصدی پست شهرداری رشت انتخاب و قرار است مدارک، برنامه ها و صلاحیت آنها بررسی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«امیر حسین علوی» تنها گزینه تصدی سمت شهرداری رشت

«امیر حسین علوی» تنها گزینه تصدی سمت شهرداری رشت