مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 17:302021-09-29اقتصادي

فصل جدیدی از کارآفرینی، توجه به بیماران خاص و کودکان نیازمند در خراسان جنوبی


مدیر مرکز بیمه های تخصصی عمر کارآفرین در خراسان جنوبی با بیان اینکه شرکت بیمه کارآفرین 33 بیماری خاص را تا سقف 500 میلیون تومان بیمه می کند، افزود: - ایسنا/خراسان جنوبی مدیر مرکز بیمه های تخصصی عمر کارآفرین در خراسان جنوبی با بیان اینکه شرکت بیمه کارآفرین 33 بیماری خاص را تا سقف 500 میلیون تومان بیمه می کند، افزود: یکی از بزرگترین شرکت های بیمه ای کشور هستیم و با افتتاح مرکز تخصصی، اتفاقات بزرگی در استان رقم می خورد.

آزاده نوری، مسئول سازمان فروش ماوین، در گردهمایی نمایندگان بیمه کارآفرین با خیران استان به منظور ارائه و معرفی طرح امید برای کودکان بدسرپرست و بی سرپرست گفت: هدف از ایجاد مرکز تخصصی بیمه های عمر کارآفرینی در این استان است؛ به این معنا که به معنای واقعی به کارآفرینی بپردازیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه تصمیم گرفتیم این برنامه را در خراسان جنوبی پیاده کنیم، افزود: تجربه موفق این کار را در استان های دیگر نیز داریم و در این فکر هستیم که چه زیباست اگر بتوان برنامه ریزی کرد تا برای کودکان نیازمند کارآفرینی کنیم.

نوری با بیان اینکه به دنبال کارآفرینی به صورت گام به گام هستیم، افزود: بیمه نامه عمر حق بیمه زیادی برای کودکان نیست، اما پوشش های بیمه ای بهانه ای است که در دراز مدت می تواند کار بزرگی برای افراد ایجاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فصل جدیدی از کارآفرینی، توجه به بیماران خاص و کودکان نیازمند در خراسان جنوبی

فصل جدیدی از کارآفرینی، توجه به بیماران خاص و کودکان نیازمند در خراسان جنوبی