مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 19:302021-09-29سياسي

اختصاص 7 میلیارد تومان برای مرمت بند خاکی کلاته رودبار


نماینده دامغان در مجلس با بیان اینکه هفت میلیارد تومان برای مرمت بند خاکی شهر کلاته رودبار اختصاص یافته است، گفت: این اعتبار برای ترمیم این بند استفاده خواهد شد.

- ، علی اکبر علیزاده برمی شامگاه چهارشنبه پس از مراسم کلنگ زنی یک طرح آبفا در کلاته رودبار دامغان با بیان اینکه برای ترمیم بند خاکی کلاته رودبار در دامغان هفت میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت، تاکید کرد: عقب ماندگی شهر کلاته رودبار در سال های اخیر مشهود است اما سعی داریم با اختصاص اعتبارات به مشکلات بپردازیم.

وی با بیان اینکه مسئول مشکلات بند خاکی شهید ساجدی شهر کلاته رودبار باید درباره مسائل توضیح دهند، تاکید کرد: برای ترمیم این بند خاکی تلاش ها و پیگیری های زیادی صورت گرفته و در این خصوص بودجه خوبی نیز تخصیص داده شده اما باید شاهد پیگیری مسئولان نیز باشیم.

عدم استقرار کلانتری امام جمعه شهر کلاته رودبار نیز در این جلسه با بیان اینکه قریب 30 سال است بند خاکی شهید ساجدی شهر کلاته رودبار دچار حفره و سوراخ است، گفت: خواسته مردم این است که این بند خاکی شهید ساجدی ترمیم شود حال آنکه چرا مسئولان طی این سال ها در این خصوص تعلل کردند مشخص نیست.

حجت الاسلام اسماعیل بناییان سفید با بیان اینکه عدم استقرار کلانتری در کلاته رودبار از دیگر مشکلات این شهر است، تاکید کرد: در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 7 میلیارد تومان برای مرمت بند خاکی کلاته رودبار

اختصاص 7 میلیارد تومان برای مرمت بند خاکی کلاته رودبار