مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 20:002021-09-29حوادث

ماجرای مال باخته ای که دزد را ربود!


3 جوان پرایدسوار که دزد اموالشان را برای پیداکردن مالخر، سوار خودرو کرده بودند درحالی درگیر یک پرونده آدم ربایی شدند که اکنون مادر نوجوان سارق با تسلیم شکواییه ای به پلیس آگاهی ادعا کرد فرزندش شکنجه شده است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، بیست و هشتم شهریور، جوان نیسان سوار خودرواش را مقابل یک میوه فروشی در شهرک شهید باهنر (قلعه خیابان) مشهد پارک کرد و برای خرید به داخل فروشگاهی در پیاده رو رفت.

در این هنگام 3 کودک که سرکردگی آنان را نوجوان خلافکار محله به عهده داشت، با دیدن خودروی نیسان که شیشه آن پایین بود در اطراف خودرو گرد آمدند.

د- ع (نوجوان 12 ساله) که اطرافش را می پایید به آرامی در کنار خودرو ایستاد و با حمایت دوستانش که جلوی دید رهگذران را گرفته بودند، دست به درون خودرو برد و گوشی تلفن، شارژر، مموری و اموال دیگری را برداشت.

حدود 2 دقیقه بعد راننده جوان به محل بازگشت و بدون توجه به اطرافش ، پشت فرمان نشست و پدال گاز را فشرد اما هنوز مسافت زیادی را طی نکرده بود که متوجه شد گوشی تلفن نیست! راننده جوان بلافاصله پدال ترمز را کوبید و با نگرانی به دنبال گوشی درون کابین گشت اما تازه فهمید که مدارک، شارژر و لوازم دیگر نیز گم شده است! به همین دلیل بی درنگ مسیر رفته را بازگشت تا مقابل میوه فروشی رسید و اطراف محل پارک خودرو را تا درون مغازه ای ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای مال باخته ای که دزد را ربود!

ماجرای مال باخته ای که دزد را ربود!