مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1400 ساعت 06:052021-09-30اقتصادي

هوانوردی عمومی راهی برای رونق اقتصادی


ایرتاکسی و راه افتادن این نوع از خدمات هوانوردی عمومی در ایران، منشا شایعاتی بود که مانند دیگر موضوعات، کمتر جنبه علمی و واقعی داشت و بیشتر از نگاه های سطحی و غیرعلمی، - ایسنا/فارس ایرتاکسی و راه افتادن این نوع از خدمات هوانوردی عمومی در ایران، منشا شایعاتی بود که مانند دیگر موضوعات، کمتر جنبه علمی و واقعی داشت و بیشتر از نگاه های سطحی و غیرعلمی، نشات می گرفت، اما طی سال های اخیر، هوانوردی عمومی به عنوان یکی از نیازهای روز مد نظر قرار گرفته و مسیر احیای آن در ایران فراهم شده است.

یک کارشناس هوانوردی در گفت و گو با ایسنا، به بیان توضیحاتی در خصوص موضوع هوانوردی عمومی، خصوصا مبحث ایرتاکسی پرداخت و با تاکید بر پیشینه ایران در صنعت هوانوردی، لزوم تسریع در ایجاد و توسعه بسترهای هوانوردی عمومی را مد نظر قرار داد.

محمد شفیع خانی با یادآوری اینکه هوانوردی به عنوان یک صنعت، همچنان به سیر تعالی خود ادامه می دهد و در این مسیر، خدمات جدیدی نیز تعریف و ارائه می شود، گفت: پیش از هرچیز باید بدانیم که صنعت هوانوردی در یک تقسیم بندی کلی شامل نظامی، تجاری، بازرگانی (برنامه ریزی شده) و عمومی است.

او با بیان اینکه تکلیف هوانوردی نظامی کاملا مشخص است، گفت: هوانوردی برنامه ریزی شده همان بحث حمل و نقل هوایی بر مبنای برنامه زمان بندی است که ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوانوردی عمومی راهی برای رونق اقتصادی

هوانوردی عمومی راهی برای رونق اقتصادی