مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1400 ساعت 07:152021-09-30سياسي

جوکار: دولت اختیارات استانداران و فرمانداران را افزایش دهد


رییس مجمع نمایندگان یزدبا بیان این که اصلاح حوزه انتخابی از جمله مهمترین مطالبات مردم استان از دولت مردمی است، گفت: دولت اختیارات استانداران و فرمانداران را افزایش دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمدصالح جوکار صبح امروز در آیین تکریم و معارفه استاندار یزد، با اشاره به اهمیت حراست از ظرفیت های دارالعباده، اظهار کرد: مسئله آب یکی از مهمترین و جدی ترین مطالبه مردم استان یزد است که باید در دستور کار مدیریت ارشد استان قرار گیرد.

وی مدیریت منابع آبی را از جمله الزامات اجرایی در توسعه همه جانبه دانست و افزود: با کمبود آب، اساس توسعه استان زیرسئوال می رود و برنامه ریزی در این خصوص ضروری است.

رییس مجمع نمایندگان استان یزد نبود صنایع زیردستی واحدهای فولادی را از دیگر مشکلات استان یزد دانست و گفت: خام فروشی و توزیع ناعادلانه منابع در سطح استان از دیگر چالش های موجود برای توسعه استان یزد است.

وی ساماندهی اتباع خارجی در استان یزد را از دیگر الزامات اجرایی عنوان و تصریح کرد: در حال حاضر 150 هزار نفر تبعه خارجی در استان یزد وجود دارد.

جوکار به استان یزد از سد خرسان نیز تأکید کرد: تاکنون 70 کیلومتر ایجادشده و در حال حاضر به دلیل کمبود منابع متوقف شده است و در سال جاری با همکاری نمایندگان مجلس بودجه ای مشخص برای این مهم تعیین شده ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوکار: دولت اختیارات استانداران و فرمانداران را افزایش دهد

جوکار: دولت اختیارات استانداران و فرمانداران را افزایش دهد