مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1400 ساعت 08:102021-09-30سياسي

جبهه گیری های نادرست علیه اصفهان با گفتمان ملی رفع می شود


نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس گفت: بسیاری از جبهه گیری های نادرست علیه اصفهان ناشی از بی اطلاعی سایر استان ها است و باید مشکلات در سطح ملی بازتاب داده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسینعلی حاجی دلیگانی پیش از ظهر پنجشنبه در نشست کمیسیون معادن اتاق بازرگانی استان اصفهان با اشاره به موضوع بحرانی فرونشست زمین اظهار داشت: اولین ضرورت، گفتمان ملی شدن این مسئله است و هرچه در استان تبیین موضوع داشته باشیم مشکلات این استان به گوش سایر استان ها نمی رسد.

وی افزود: پیشنهاد می دهم چنین جلساتی در اتاق بازرگانی ایران در تهران برگزار شود، زیرا هرچه از زبان اصفهان مشکلات را بیان کنیم آنطور که باید و شاید حق مطلب ادا نمی شود و امروزه به کمک تکنولوژی و یک تیم رسانه ای هدفمند و هوشمند می توان این مسئله را دنبال کرد.

بی اطلاعی استان ها از مشکلات اصفهان نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس با بیان اینکه برخی از مسئولان کشور از وضع آب در استان ما بی اطلاع هستند، گفت: برای نمونه امام جمعه اهواز به اصفهان سفر کرد و متوجه شد که این استان یک سامانه آب شرب دارد و گمان نمی کردند که چاه های آب زیرزمین بی آب شده است.

وی ادامه داد: بنابراین با این شیوه از جبهه گیری های نادرست جلوگیری می شود و البته نمایندگان استان هماهنگی ها و پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبهه گیری های نادرست علیه اصفهان با گفتمان ملی رفع می شود

جبهه گیری های نادرست علیه اصفهان با گفتمان ملی رفع می شود