مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1400 ساعت 08:402021-09-30سياسي

فرمایشات نماینده ولی فقیه در استان همدان فصل الخطاب است


اعتقاد دارم که محور وحدت و همدلی در استان همدان، نماینده ولی فقیه در استان است و بسیاری از موفقیت ها به علت همین همکاری متقابل بوده است و فرمایشات آیت الله شعبانی موثقی برای همه ما فصل الخطاب است.

- ایسنا/همدان استاندار همدان گفت: اعتقاد دارم که محور وحدت و همدلی در استان همدان، نماینده ولی فقیه در استان است و بسیاری از موفقیت ها به علت همین همکاری متقابل بوده است و فرمایشات آیت الله شعبانی موثقی برای همه ما فصل الخطاب است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید سعید شاهرخی پنجشنبه 8 مهرماه در شورای اداری استان همدان با بیان اینکه برنامه 3 ماهه برای توسعه استان برنامه ریزی و در دست اجرا داریم، اظهار کرد: امروز استان همدان از امن ترین استان های کشور است و این حاصل تلاش و زحمات مجموعه ها در کنار وحدت و همدلی است.

وی ضمن تشکر از همکاری همه مجموعه ها در جهت خدمت به مردم، مطرح کرد: خدمات حوزه کادر درمان در استان همدان قابل تقدیر است و کارهای بزرگی در حوزه کادر درمان انجام شده است، همچنین موج پنجم کرونا را پشت سر گذاشتیم و احتمالا موج ششم در راه است که همه باید کمک کرده و پروتکل ها را رعایت کنیم.

شاهرخی با بیان اینکه برنامه 3 ماهه برای توسعه استان برنامه ریزی و در دستور کار است، گفت: در روزهای آینده 35 پروژه افتتاح خواهد شد و سازمان مدیریت با همکاری ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمایشات نماینده ولی فقیه در استان همدان فصل الخطاب است

فرمایشات نماینده ولی فقیه در استان همدان فصل الخطاب است