مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1400 ساعت 08:502021-09-30سياسي

آتش نشانان مهریزی تجلیل شدند


مراسم تجلیل از آتش نشانان مهریز به مناسبت روز آتش نشانی و خدمات ایمنی با حضور امام جمعه مهریز،معاون فرماندار،سرپرست شهرداری ،رییس واعضای شورای اسلامی شهر مهریز برگزار شد.

- حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی امام جمعه مهریز در آیین تجلیل از آتش نشانان مهریزی که در محل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهریز برگزار شد، گفت: وظیفه شناسی به وقت و حضور نجات بخش نیروی های آتش نشانی ستودنی است.

وی با قدردانی از خدمات و تلاش های آتش نشانان، افزود: روز آتشنشانی و ایمنی، روز تجلیل و پاسداشت جایگاه مردانی از جنس ایثار و فرشته های نجاتی است که آتش عشق خدمت به خلق در وجودشان زبانه می کشد تا آتش سوزان و سوزنده حوادث را در زندگی خلق خاموش کنند.

علیرضا مرادیان معاون فرماندار مهریز نیز گفت: روز آتشنشان روز تجلیل از ایثارگریهای انسانهای پاک سرشتی است که امنیت و رفاه همنوعان خود را بر سلامت و آسایش خویش مقدم دانسته و همواره همچون فرشتگان نجات به یاری آسیب دیدگان می شتابند.

وی تصریح کرد: آتش نشانان همه وجود و سلامتی خود را کف دست می گذارند تا جان و مال مردم در امنیت بماند و شبانه روز در ایستگاه آتش نشانی مشغول خدمت رسانی به شهروندان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش نشانان مهریزی تجلیل شدند

آتش نشانان مهریزی تجلیل شدند