مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1400 ساعت 10:202021-09-30سياسي

اصل جوانگرایی و طهارت اقتصادی در انتخاب شهردار اراک فراموش شد


سخنگوی شورای شهر اراک با بیان اینکه اصل جوانگرایی و طهارت اقتصادی در انتخاب شهردار اراک رعایت نشد، گفت: کریمی در جلسه ارائه برنامه خود، - رویکردهای شورا را به کنار انداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس خسروانی شامگاه چهارشنبه در جلسه فوق العاده صحن علنی شورای شهر اراک که با دستور کار انتخاب شهردار برگزار شد با بیان اینکه باید تعارفات و آزمون و خطاها را کنار گذاشت و مردم را در جریان تصمیمات قرار داد، عنوان کرد: مردم اراک، بنده به نمایندگی از شما در شورای شهر تا آنجا که در توان داشتم سعی کردم با پرهیز از ورود به زد و بندهای سیاسی و اقتصادی، براساس اصول انقلابی خود و مصالح شهر نظر بدهم.

وی تاکید کرد: بنده با هیچ گزینه ای زد و بندی نداشتم و در قبال رأیی که قرار است بدهم نه چیزی خواستم و نه چیزی گرفتم، زیرا انتخاب شهردار مهمترین انتخاب یک عضو شوراست.

این عضو شورای اسلامی شهر اراک تصریح کرد: براساس بیانیه گام دوم انقلاب شاخصه هایی را در ابتدای راه تدوین کردیم که بنا بود براساس آن شاخص ها از میان گزینه های مطرح، یک شهردار در تراز شهر و شهروندان انتخاب کنیم تا شهر از وضع موجود به وضع مطلوب برسد ولی امروز شاهد هستیم که علیرغم مخالفت های جدی تعدادی از اعضای شورای شهر و اصرار بر تجدید نظر، در نهایت، شخصی به عنوان شهردار اراک انتخاب می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصل جوانگرایی و طهارت اقتصادی در انتخاب شهردار اراک فراموش شد

اصل جوانگرایی و طهارت اقتصادی در انتخاب شهردار اراک فراموش شد