مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1400 ساعت 10:452021-09-30سياسي

برای انتخاب شهردار در اتاق های دربسته تصمیم نگرفتیم/ سفسطه نکنید


رییس شورای شهر اراک با بیان اینکه سفسطه نکنید که مردم فکر کنند ما در اتاق های در بسته تصمیم گیری می کنیم، گفت: چک سفید به آقای کریمی نداده ایم و منافع شهر مدنظر پارلمان شهری قرار دارد.

- سید وحید میرنظامی شامگاه چهارشنبه در جلسه فوق العاده صحن علنی شورای شهر اراک که با دستور کار انتخاب شهردار برگزار شد، با اشاره به روند انتخاب شهردار اراک اظهار کرد: انتخاب مدیریت شهری اراک از 25 مرداد ماه آغاز شده است و از 43 گزینه پس از توافقات و جمع بندی با سایر اعضای پارلمان شهری، هفته گذشته به توافق رسیدیم که پس از اجماع حداکثری، شهردار اراک انتخاب شود.

وی با ابراز گلایه از برخی اختلاف سلایق در صحن شورای شهر برای انتخاب شهردار اراک، گفت: ما می خواهیم چهار سال در کنار هم باشیم و برای شهر تصمیم گیری کنیم، طرح این مباحث برای شهر در حضور رسانه ها به صلاح نیست.

رییس شورای شهر اراک با ابراز تعجب از نقد برخی از اعضای شورای شهر اراک برای انتخاب کریمی به عنوان شهردار اراک، تصریح کرد: علیرضا کریمی در جلسه بررسی 10 رأی آورد، اگر صلاحیت ندارد چرا 10 نفر به وی رأی داده اند؟ سفسطه نکنید که مردم فکر کنند ما در اتاق های در بسته تصمیم گیری می کنیم.

میرنظامی ادامه داد: یک هفته تمام با احسان شریفی مذاکره داشتم، اما نپذیرفت، دوست نداشتم که در این جلسه اسمی برد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای انتخاب شهردار در اتاق های دربسته تصمیم نگرفتیم/ سفسطه نکنید

برای انتخاب شهردار در اتاق های دربسته تصمیم نگرفتیم/ سفسطه نکنید