موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - نقل و انتقالات - قاضي زاده هاشمي - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - سازمان برنامه و بودجه - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - مقالات نانو - راديو صبا - اداره كل بهزيستي استان فارس - وزارت صنعت، معدن و تجارت - سيدرمضان - فيلم جادوگر شهر اُز - سازمان اورژانس تهران - ورزشگاه كشوري - ماشين آلات سنگين راهداري - پلازاي ميدان هفتم تير - شهرستان ماكو - خوشانه - تهذيب

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1400 ساعت 10:452021-09-30اقتصادي

استفاده از پادگان های نیروهای مسلح جهت توسعه زراعت چوب و فضای سبز


با موافقت مقام معظم رهبری، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای کمک به دولت بخش قابل توجهی از فضای سبز پادگان ها را در سراسر کشور به تولید و کشت درختان سریع الرشد اختصاص می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از(مدظله العالی) و فرماندهی معظم کل قوا، تصویر از گزارش تقدیمی دستیار و مشاور عالی فرماندهی کل قوا با عنوان بهره گیری از ظرفیت پادگان های نیروی مسلح برای کمک به دولت جهت تولید و کشت نهال گونه های سریع الرشد و گسترش فضای سبز پادگان ها و طرح توسعه زراعت چوب کشور جهت بررسی و اعلام نتیجه ایفاد می گردد.

گفتنی است، با تصویب قانون برنامه ششم توسعه کشور از سال 95 هرگونه بهره برداری چوبی از جنگل های کشور متوقف و بر توسعه زراعت چوب به عنوان یکی از راهکارهای تأمین نیازهای چوبی صنایع چوبی و سلولزی مورد تاکید قرار گرفته است.

این در حالی است که با افزایش نرخ ارز و حساسیت ها در خصوص امکان ورود آفات قرنطینه ای به رویشگاه های جنگلی، واردات چوب با پوست را با محدودیت مواجه کرده است.

اکنون نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به این موضوع مهم ورود کرده تا با استفاده از فضای موجود پادگان ها به توسعه زراعت چوب بپردازند، راه حلی که با گذر زمان می تواند از توجیه اقتصادی و زیست محیطی بالایی برخوردار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از پادگان های نیروهای مسلح جهت توسعه زراعت چوب و فضای سبز

استفاده از پادگان های نیروهای مسلح جهت توسعه زراعت چوب و فضای سبز