مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1400 ساعت 10:552021-09-30سياسي

بهره گیری از ظرفیت پادگان ها برای تولید و کشت درختان سریع الرشد


با موافقت مقام معظم رهبری، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای کمک به دولت بخش قابل توجهی از فضای سبز پادگان ها را در سراسر کشور به تولید و کشت درختان سریع الرشد اختصاص می دهند.

- با موافقت مقام معظم رهبری، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای کمک به دولت بخش قابل توجهی از فضای سبز پادگان ها را در سراسر کشور به تولید و کشت درختان سریع الرشد اختصاص می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با پیگیری و درخواست سازمان جنگل ها از سردار سرلشگر دکتر صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا به منظور بهره گیری از ظرفیت پادگان های نیروهای مسلح برای کشت نهال های سریع الرشد و گسترش فضای سبز پادگان ها این درخواست مورد موافقت مقام معظم رهبری قرار گرفته و طی نامه ای از سوی دفتر رهبر معظم انقلاب به رییس ستاد کل نیروهای مسلح با توسعه زراعت چوب در فضای سبز پادگان های کشور موافقت و از امسال این اقدام مهم با نقش و مشارکت نیروهای مسلح شتاب بیشتری در کشور پیدا می کند.

در این نامه آمده است: حسب الامر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و فرماندهی معظم کل قوا، تصویر از گزارش تقدیمی دستیار و مشاور عالی فرماندهی کل قوا با عنوان بهره گیری از ظرفیت پادگان های نیروی مسلح برای کمک به دولت جهت تولید و کشت نهال گونه های سریع الرشد و گسترش فضای سبز پادگان ها و طرح توس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره گیری از ظرفیت پادگان ها برای تولید و کشت درختان سریع الرشد

بهره گیری از ظرفیت پادگان ها برای تولید و کشت درختان سریع الرشد