مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1400 ساعت 11:052021-09-30سياسي

جهادگران دربحث محرومیت زدایی درکنار آستان مقدس احمدی ومحمدی هستند


انتظار داریم آستان مقدس احمدی و محمدی هم در زمینه محرومیت زدایی مانند حرم رضوی ورود کند و در این راه جهادگران هم در کنار آستان مقدس قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ اسماعیل قزل سفلی در نشست صمیمی فعالان گروه های جهادی با تولیت حرم مطهر شاهچراغ (ع) در حرم مطهر شاهچراغ (ع) با حضور مسئولان بسیج سازندگی با بیان اینکه جمع امروز بخش کوچکی از اقیانوس عظیم جهادگران است، گفت: جهادگران کم صحبت می کنند و بیشتر عمل می کنند؛ جهادگران آتش به اختیار هستند اما با برنامه و هدفمند پیش می روند؛ از کسی اجازه نمی گیرند اما بی ضابطه نیز وارد نمی شوند بلکه هر جا نیاز انقلاب اسلامی است حضور دارند برای نمونه در سیل لرستان، خوزستان، کرمانشاه و شیراز جلوتر از مسئولان به خدمت رسانی مشغول بودند.

مسئول بسیج سازندگی استان فارس با بیان اینکه جهادگران کارهای بر زمین مانده را بلند می کنند این ویژگی گروه های جهادی است، افزود: گروه های جهادی نگران و دغدغه مند برای انقلاب و برخوردار از نظم و سازماندهی هستند، این گروه ها نظم و انسجام دارند که اگر غیر از این باشد در کارها نمی توانند پیش بروند.

قزل سفلی با تاکید بر اینکه جهادگران خالق خرمشهرهای جدید هستند، به برخی از اقدامات جهادگران اشاره و بیان کرد: تغسیل اموات کرونایی توسط طلاب، آیا فتح خرمشهر نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهادگران دربحث محرومیت زدایی درکنار آستان مقدس احمدی ومحمدی هستند

جهادگران دربحث محرومیت زدایی درکنار آستان مقدس احمدی ومحمدی هستند