مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1400 ساعت 12:352021-09-30سياسي

استفاده از ظرفیت های مردمی برای کاهش پرونده های دادگستری


نباید فقط به شورای حل اختلاف استناد کرد بلکه باید با طرحی نو از ظرفیت همه مردم و دلسوز در جامعه استفاده شود تا شاهد کاهش پرونده های دادگستری باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای بعد از ظهر پنجشنبه در جمع قضات و کارکنان دستگاه قضا در استان قزوین که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد اظهار کرد: اعتماد مردم به مسئولین بالاترین سرمایه برای کشور است.

وی با بیان اینکه فشارهای دشمن برای ناامید کردن مردم و از بین بردن سرمایه های اجتماعی است افزود: اگر اعتماد به مردم از مسئولین سلب شود دیگر قادر به حل مشکلات کشور نخواهیم بود.

رییس قوه قضاییه عنوان کرد: حل مشکلات مردم بدون صداقت، همدلی و همراهی مردم نتیجه ای به دنبال نخواهد داشت پس باید تلاش کنیم اعتماد و امید مردم از مسئولین کاهش پیدا نکند.

وی با اشاره به اینکه عامل اصلی که می تواند به دستگاه قضا کمک کند مکان و ابزار نیست، بیان کرد: انسانی که به دنبال خدمت به مردم در راستی رضایت خداوند است اصلی ترین عامل برای پیشبرد و پیشرفت دستگاه قضا است.

اژه ای ادامه داد: همه ما وظیفه داریم با همه توان در جهت آرامش و آسایش روانی، این عامل اصلی پیشرفت و پیروزی دستگاه قضا تلاش کنیم، اگر نیرو روح با انگیزه و نشاط نداشته باشد در پیشبرد کار تأثیری نخواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت های مردمی برای کاهش پرونده های دادگستری

استفاده از ظرفیت های مردمی برای کاهش پرونده های دادگستری